maandag 3 januari 2022

Van C naar V (1)

 Mijn creatieve verwerking
Van Corona naar herstel

De regen weerspiegelt tranen
Het lijkt wat donker & somber

Hoe kom je van C naar V?
Van Corona naar verdriet
Van Christus naar vreugde

Verdriet zonder tranen 
Ik voel verdriet
Het komt er alleen niet uit. 
Ik kan niet huilen, want
 Als ik huil ben ik stik benauwd. 

Er is verdriet
Verdriet om verlies
Verloren gezondheid
Gemis van vieren

Verlies van mijn Snoepy
Jezelf even kwijt zijn
Even niet weten hoe verder
Het lukt gewoon niet

Vandaag wil ik 't schilderen
Alleen voelt alles leeg
Alleen....
Even stil

Na 2 maanden: 
Wennen aan mijn ruimte 
Wennen om hier weer te aanbidden.
Richten op de creativiteit met Hem

De verf staat klaar
De bak vol met kleuren 
De penselen
Mijn Artjournal ligt open

U bent er, God, altijd. 
Het is Uw liefde, 
U spreekt
Uw tranen

 Uw tranen voor mij
Uw liefde trekt mij. 
Ik ben van U
 Hij is van mij!

Een heftige tijd als je van ene op 't andere moment even helemaal wordt stilgezet. In deze periode hebben we onze verjaardagen niet kunnen vieren. Onze kat is op mijn geboortedag heengegaan. Kerst en oud & nieuw zijn een beetje aan ons voorbijgegaan. De wereld staat op z'n kop door virussen, vaccinaties en lockdowns. Er is opstand en veel verwarring over de hele wereld. 


Wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten