vrijdag 14 januari 2022

Kracht meten

Vandaag de krachtmeting bij de Fysio
Mijn 1e uitje buiten de deur vanaf begin november
Het gaat al niet zo lekker in de ochtend
Ik begin met een hoge pols bij activiteit, 
waardoor saturatie / zuurstof te laag is.
Nauwelijks kunnen slapen. s’ Nachts een benauwdheid aanval met hoesten en de 3e dag achtereen vroeg wakker gemaakt door de rioolservice en stratenmakers bij de buren.
 Overdag kan ik daardoor de rust ook niet pakken. 
Inmiddels de 4e dag achter elkaar een verstoring
Vandaag heb ik de krachtmeting bij de Fysio
Bij de ingang verplicht mondkapje! Ik ben al benauwd en dit benauwd mij helemaal. Ik blijf daar zitten en wacht op de Fysio. Ik mag via een andere ingang naar binnen zonder.
Ik ben al moe! Ze meten de saturatie en vragen hoe dat thuis is. Te laag bij activiteit is de conclusie. De meting van de armen valt zwaar tegen. Ik zit op een zeer laag niveau
Mijn benen voelen wat sterker, na de oefeningen die ik de afgelopen weken heb gedaan. Mijn kuiten blubberen niet meer. Mijn bovenbenen lijken wat dikker
En toch is de meting te weinig...

En vandaag had ik de krachtmeting bij de Fysio
Kracht gemeten. De kracht is weg. Geen conditie meer. Ik ben alles kwijt. Helemaal opnieuw beginnen met krachttraining als 1e en daarna de conditie en uithoudingsvermogen. De moed zakt mij even in de schoenen. Dit valt zo tegen. Ik had zo gehoopt…. Teleurstelling & frustratie. Moet ik nu weer opnieuw beginnen? De emoties zijn er, maar ik kan niet huilen, dan wordt ik zo benauwd. Dit gaat dus lang duren….

Krachtmeten bij de Heer
Eén ding doe ik, ik leg mijn klacht bij de Heer. Ik proclameer Zijn kracht over mijn leven. Hij is Enige bij wie ik moet zijn. Ik vind het moeilijk om aan te geven dat ik het niet kan. Ik vind het moeilijk dat het niet lukt. Ik baal er ook van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten