vrijdag 4 maart 2022

Uit stapje

Deze week een uitstapje naar de Posbank

Een hele stap voor mij 
Dankbaarheid vult mijn hart
Hier weer te mogen zijn 
op deze prachtige dag
Wie had dat kunnen bedenken?

Samen een bakkie koffie
op het bankje met uitzicht Posbank
Even genieten en zijn
Er zijn, 't is heel kostbaar
De vogels laten het horen

Ik ga nog een stapje verder
De Posbank op
Een klein stukje maar
even het gevoel ophalen
Een emotioneel moment

Het is de genade van God
Zie mijn filmpje van de prachtige
Veluwse natuur rondom de Posbank
Genade, zo oneindig groot.
Dat ik, die 't niet verdien
Het leven vond, want ik was dood
En blind, maar nu kan 'k zien.

Genade die mij heeft geleerd
Te vrezen voor het kwaad.
Maar ook - als ik mij tot Hem keer
Dat God mij nooit verlaat.

Want Jezus droeg mijn zondelast
En tranen aan het kruis.
Hij houdt mij door genade vast
En brengt mij veilig thuis.

Als ik daar in zijn heerlijkheid
Mag stralen als de zon,
Dan prijs ik Hem in eeuwigheid
Dat ik genade vond.

5 opmerkingen:

  1. Topper👍nu lekker uitrusten en nagenieten 💞 weer een stapje verder na je genezing 🙌🕊
    Reactie van Ans op Fb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes! Lekker hoor
    Reactie van Hugo op Fb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig! Met God kan je kloeke daden doen!
    Reactie van Sary H op Fb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn geniet er van gezegend ben je
    Reactie van Bea U op Fb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De zon doet ook zijn werk, groetjes.
    Reactie van Betty vd W op Fb

    BeantwoordenVerwijderen