dinsdag 22 maart 2022

Dagelijks de boodschap

Dit bankje heb ik een aantal weken terug 
als een speerpunt gemarkeerd. 
Als ik tot daar kan wandelen 
met mijn loopmobiel is dat een hele mijlpaal.
Vandaag heb ik het bereikt!

Een hele weg te gaan
Een heel pad te bewandelen.
Elke keer een stukje verder....
En toch.....
Mijn dagelijkse kleine uitstapjes en 
wandeling zijn een zegen. 
Het gebeurt gewoon in de ontmoeting. 
De mensen zijn op zoek naar antwoorden. 
Jezus geeft dit antwoord en stuurt mij op pad. 
Spontane ontmoetingen…
Regelmatig mag ik het evangelie in notendop uitleggen. 
Wat dat betekent? 
Kort en bondig vertellen dat 
de Here Jezus kwam in een kribbe, 
stierf aan het kruis en 
opstond uit de dood. 
Hij verloste ons van de zonde en 
schenkt het leven.
Hem toelaten in je hart en aannemen wat Hij deed:
Het grootste cadeau van God!
U
En vandaag was weer zo'n dag 
Op de Posbank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten