donderdag 26 mei 2022

Mijn aquarium

Mijn aquarium
Soms droom ik een droom, zoals we allemaal wel eens dromen, maar deze droom vergeet ik niet snel. 
Deze was uit 2010
🐠🐟🐡
Ik droomde van een groot aquarium. Het was zo schitterend mooi, heel bijzonder, harmonieus. Prachtige sierlijke, vissen in allerlei kleuren zwommen in dit aquarium. Planten in allerlei vormen en kleuren en alles in het aquarium schitterde en straalde iets bijzonders uit. 
🐠🐟🐡
Ik was in het bezit van dit mooie, grote, schitterende  aquarium en ik zorgde er goed voor. Het was harmonieus en het was wat ik er van verwachtte. 
Er kwam een bericht; De Koning zou komen. 
🐠🐟🐡
Mijn aquarium moest er voor de komst van de Koning picobello uitzien. Ik ging aan de slag. Ik was niet de enige die voorbereidingen trof. Er kwam iemand naar mij toe en gaf mij allerlei advies om voor de komst van de Koning alles op orde te krijgen. Het advies om verschillende vissen te vervangen, andere planten te planten. Ik volgde deze adviezen. 
🐠🐟🐡
Er kwam nog iemand, die aangaf dat het niet helemaal goed was. Ik kon nog het een en ander veranderen en gaf daar gehoor aan. Ik veranderde wat die persoon had aangegeven.
🐠🐟🐡
Er kwam nog een ander die aangaf dat het nog beter kon en ik veranderde het een en ander opnieuw. Heel veel mensen hadden bemoeienis met mijn aquarium. Iedereen moest er hard aan werken, want het zou niet lang meer duren, dan zou de Koning komen. Als Hij kwam moest het goed zijn. 
🐠🐟🐡
Het zag er schitterend uit! 
Iedereen was tevreden. 
Iedereen? …….. 
🐠🐟🐡
Ik keek naar mijn aquarium. 
Was dit mijn aquarium? 
Ik herkende het niet meer. 
🐠🐟🐡
Ik bleef kijken en ik kwam tot de ontdekking dat het niet meer mijn aquarium was. De Koning zou komen en ik kon mijn aquarium niet laten zien! 
Dit maakte mij zo intens verdrietig. 
Wat kan ik nu van mijzelf aan de Grote Koning laten zien?  
🐠🐟🐡
Toen werd ik wakker.

Deze droom is zo pakkend en confronterend.
“WAAR BEN IK MEE BEZIG?”
Met deze droom en dit moment 
werd ik even stilgezet

      *Wat wil God mij zeggen? 
 *Wat wil Hij mij leren? 
*Wie heeft de regie in mijn leven? 
 *Waar ben ik mee bezig?
*Wat laat ik uit mijn leven roven?
*Hoe staat het met mijn aquarium?
*Hoe staat het met mijn leven?

Hij laat mij zien wie ik ben in IK BEN
mooi gemaakt naar Zijn evenbeeld
met creatieve talenten en 
speciale gaven

Door mijn leven heen mag ik laten 
wie Hij is in al Zijn glorie en pracht. 
Ik mag De Heer verwachten, 
Hij komt als Koning
Hij is mijn Koning
De 1e plaats behoort Hem toe
   Het aquarium is tot Zijn eer       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten