woensdag 16 februari 2022

Love is all you need

Profeteren kan op vele manieren. 
Ik hou er van om mensen te bemoedigen. 
Woensdag kreeg ik zo'n gelegenheid. 
Een vrouw die worstelt, 
Jezus nog niet persoonlijk kent en 
op zoek is naar rust en vrede. 

"LOVE is All you need," 
een klein schilderij die ik ooit geschilderd had. 
3 x kreeg ik het op mijn hart 
dit aan haar te geven. 
En het was het juiste moment!

Het woord dat ik kreeg: 
Elk gebroken hart kan Hij herstellen 
door de Liefde van de Vader. 
Het is de Liefde van Jezus 
die je nodig hebt. 
Geschilderd met liefde voor jou!

Door alles heen
Ondanks alle moiten
Ik zal de naam van 
mijn Heer verkondigen!

1 opmerking:

  1. Super mooi geschilderd. Yes ook dit is een profetische actie ❤ mooi dat God je op deze manier gebruikt om Zijn hart door te geven. 🥰 dank je wel voor het delen. Reactie van Lisa op Fb

    BeantwoordenVerwijderen