dinsdag 1 februari 2022

Er uit stappen

Nu 3 maanden na Corona
Heeft 't mij 10 kg lichter gemaakt
Zeker 50 % haar gekost 
Spierkracht en conditie verloren
Hoe kan ik hier uit stappen?

Eerst maar eens er uit stappen en
een bezoekje naar de kapper
Nog meer haar verliezen
om er mooier uit te komen
Met wat volume schuimversteviging
lijkt het aardig vol

En nu er even verder uit stappen
Even een andere omgeving
De blik verruimen
Vakantie idee creëren
Er uit stappen en boodschappen doen
Alleen al het lopen door de paden
geeft een gevoel van vrijheid en
"Ik ben er weer"
Voor even dan, want 
daarna is het uit rusten 
Er even uit stappen naar de plas
Genieten van het schouwspel 
van de watervogels en de lucht
De wind door je haren voelen,
al zittend op de loopmobiel 
Er even uit stappen en verder
Grenzen verleggen en verder stappen
Durf ik de stap te wagen?
Het is hier prachtig!
Nog meer stappen
Nog verder wandelen
Uitstappen
Een nieuwe Uitstap
Na lange tijd met de auto weg
Na Corona geen duizelingsaanval 
Dus kan ik deze stap wagen

In de wagen zelf rijden
naar een vriendin
voor een kort koffiebezoek
Om daarna in de rustmodus
terug te stappen
Het is gelukt!
Elke dag stappen
Elke dag meer stappen
Meer naar buiten
Verder lopen
Verder komen
In de rust blijven
Uitzien naar verder herstel
En verder er uit stappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten