zaterdag 5 december 2020

Adelaarsdroom (1)

Ik was in een berggebied. 

Ik klom de berg op en genoot van het uitzicht. 

Een adelaar vliegt over het gebied rond. 

Terwijl ik daar sta komt de adelaar aanvliegen en 

pakt mij op met zijn grote klauwen en 

neemt mij mee. 

Hij vliegt met mij rond en 

zet mij op een andere berg. 

Onderweg zie ik het kleurige dal.

Deze droom heb ik 2 x ontvangen 

(In 2018 en 2019) en 

bij het wakker worden was ik diep onder de indruk. 

De betekenis was een zoektocht, en is 

stukje bij beetje naar boven gekomen. 

Wat wil God laten zien?

Het eerste wat bovenkomt in mijn gedachten:

Ik ben graag op de berg; 

ik hou van de bergen. 

Ik hou van het uitzicht op de bergen. 

Ik kan zo ver kijken. 

Ik ben graag op de berg om te bidden 

Ik ben graag op de berg om God te aanbidden. 

Ik vind de adelaar een geweldige majestueuze roofvogel. 

Hij is ook regelmatig in de Bijbel te vinden…

*********

 In mijn CREAHoek neem ik het mee in mijn stille tijd. 

In die tijd word ik naar een eerder geschilderd werk terug gebracht.

 In 2017 heb ik een SOZO Art gevolgd en deze gemaakt.

Ik ga op zoek… 

Ik raak geëmotioneerd bij het terugzien en 

wat ik zie is bizar. 

Ik zit op het strand in aanbidding, 

met uitzicht op de bergen. 

In de verte een stip, die op de adelaar lijkt. 

Heb ik dit geschilderd? 

Dit kan niet waar zijn. 


Ik ben veranderd van plek van aanbidding. 

Ik word verplaatst van berg. 

De adelaar is dichtbij. 

Rondvliegen op grote hoogten.


Luk 17:37 

Jezus antwoordde: "Het zal duidelijk zijn, 

want waar er ook mensen zijn die geestelijk dood zijn, 

daar zul je de arenden rondcirkelen."

Passion Translation: 

Jesus responded, “It will be obvious, for wherever 

there are those spiritually dead, 

there you will find the eagles circling.” 


En dan valt er een kwartje, en wordt het duidelijker. 


Wordt vervolgd… 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten