zondag 21 maart 2021

De schaduw van God

Ik droomde... 
Ik liep over de straat en verbaasde mij over 
de schaduwen op de grond. 
Het waren allemaal schaduwen 
in de vorm van harten. 
Ik had dit nog nooit gezien, en 
hoe langer ik keek, 
hoe meer kleur er in verscheen. 

Uiteindelijk besloot ik eens omhoog te kijken. 
Tot mijn verbazing waren de wolken 
in de vorm van harten. 
Ik voelde zoveel liefde. 
Een liefde die diep 
in je hart komt en je helemaal verwarmt, 
je diep aanraakt en je doet verbazen!

Ik hoorde een stem: 
Ga door met waar je mee bezig bent. 
Ik geniet hoe je bezig bent met de psalmen. 
Deze psalm krijg je van Mij! 
Geef het kleur, kleur de wolken….
Ik was gewoon in Zijn schaduw. 
Dat alleen al geeft zoveel vreugde. 
Juist door de moeiten in de tijd. 

Het staat helemaal in het woord
Psalm 91 
Wie in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten,
vernacht in de schaduw des Almachtigen.

Psalm 90
 Let the sunrise of your love end our dark night.
Break through our clouded dawn again! (Passion) 

Vervul ons in de morgen met uw liefde,
laat ons van blijdschap juichen, al onze dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten